środa, 26 czerwca 2013

igła z nitką- misio króliczek


HAHAHA - tak skomentuje mojego misiaczka

Inspiracja zasiegnięte z internetu. Króliczek wykonany ze skarpetek. HAHAHA jaki ziomuś mi wyszedł. Ooooorany haha bleee ale śmieszny.
Popełniłam kilka błędów. Królik miał być na próbe, czy jest to wykonalne- jak widać jest. Jakość skarpetek odgrywa tu istotną rolę widoczne jest to na pierwszy rzut oka. Najlepsze sa te z których uszyłam kubraczek misiowi HAHAHA. Mam jeszcze takie oczka latające (można je kupić po 4 zł kilka sztuk ) ale już nie szalałam gdy widziałam efekt końcowy HAHAHA.
Jednak postanowiam się z wami podzielić moim misiowym króliczkiem. Z pewnością macie zdolniejsze rączki ode mnie:) Wsumie to fajny by był- gdyby poszło mi zgrabniej. Króliczek był by słodki HAHAHA a nie śmieszny jak mój HAHA. Mój wymaga odwyku HAHA





Mam jeszcze takie kuleczki styropianowe mozna zastapić je watą. Ja użyłam waty. Można także włożyć grzechotkę do środka. Można wiele HAHAHA



LEOŚ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz