czwartek, 7 lutego 2013

MIŁOŚĆ

So Close Jon Mclaughlin

     Piosenka na pierwszy taniec wybrana :) podoba wam się??? nie mogę się od niej uwolnić :) słucham ją na okrągło. Z narzeczonym uczmy się tańczyć haha ale zabawa :) Myślałam, a raczej byłam przekonana, że będę tłumaczyła "wbijała do głowy" kroki mojemu chłopcu a tym czasem to ja drepcze jak kwoka hahah
ale zabawy przy tym co niemiara. Taniec tradycyjny mieszanka walca wiedeńskiego, angielskiego, i innych podstawowych kroków. Nie podobają mi się różne przeróbki "szalonych tańców" w sieci tego pełno- odbiegamy od tej nowoczesności stawiam raczej na tradycyjność. W tym przypadku zaszaleje pewnie w innej kwestii.  



Dziś oszalałam na punkcie szydełkowych serduszek. Mam już plan co do nich. Pięknie wkomponują się na zaproszeniach ślubnych oraz "naturalnej" dekoracji (serduszka albo inne dzieła szydełkowe:). Pewnie dla niektórych z was to "obciachowe, wiejskie, babcine itp" Będzie to jedna z niewielu dekoracji, które zrobią wrażenie - ja to wiem haha.
Niestety moje zdolności szydełkowe ograniczają się do zwijania włóczki haha dlatego o pomoc poproszę babcię. Pamiętam jak babcia szyła mi kapcie, ciepłe skarpetki, rękawiczki. Chyba wszystkie babulki posiadają tą umiejętność. Dziś niestety młode dziewczyny raczej nie biorą się za druty i włóczkę a szkoda.Przede mną jeszcze nic straconego - jak się uprę to się nauczę :) zanim jednak zrobię cokolwiek serduszka zlecę mistrzyni :) Jak będę miała jakąś nowinkę ślubną na pewno pojawi się o niej notka :)


1 komentarz:

  1. Muszę dodać, że inspirację zaczerpnęłam od http://podnorweskimniebem.blogspot.com/ serdecznie zapraszam - warto :)

    OdpowiedzUsuń