czwartek, 18 października 2012

MEBLE

AFTER
  





 BEFORE



Fotel udało mi się zdobyć tak samo jak krzesła. Czyli ktoś chciał je połamać i spalić. 
Teraz jest mój :):) odnowiony , wygodny i z duszą. Bardzo jestem z  niego dumna. Mogłam także udowodnić sobie i innym, że całkiem nieźle dogaduje się z maszyną do szycia haha. 

fotel w stylu retro. Jestem z niego bardzo zadowolona. celowo w wybrałam taki materiał by nadać mu troszkę charakteru. 

Materiał kupiłam w ciucholandi za 1zł  :):):) niezła inspiracja, w mojej głowie tli się plan na zasłonki hahah 

Co mnie nie pokoi to podłoga w pokoju (chyba już o niej pisałam) wstydzę się wstawiać zdjęcia  jak widzę tę ohydną podłogę. Jednak nie mogę nic z nią zrobić a marzy mi się drewniana ładna podłoga w kolorze sino białym hahah wow szał. Jedno co się zmieniło to dywan . ( z pewnością doczeka się notki i zdjęcia)


Kocham stare rupiecie, dla jednych to śmieci a dla mnie to rzeczy z duszą , którą trzeba na nowo odkryć  :)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz