piątek, 15 czerwca 2012

MEBLE

stara kanapa
W wcześniejszej wspominałam wam o pewnej kanapie oraz jej wykorzystanie nieco inne niż - spanie, siedzenie. Kiedy nadchodzi czas na zmianę kanapy, stara już się do niczego nie nadaje  i chcesz ją wywalić. Zobacz jakie skarby można z niej wydobyć:
  •  gąbki - z których zrobiłam poduszkę siedzisko na krzesło  oraz poduszki do ogrodu 
  • deski- wykorzystane zostaną na doniczkę na kwiaty
  • kółka- przymocuje do skrzynki, którą "przytachałam z warzywniaka" (więcej inf w kolejnej notce)
  • wielkie poduchy- na razie obszyłam tylko jedną ponieważ zabrakło mi materiału ;/ ( pokaże je w kolejnej notce)
  • płyty- na pewno do czegoś się przydadzą jeszcze nie mam pomysłu ale ... 



      gąbki                                                                                             deski,kółka,wielka poducha,płyty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz