środa, 7 marca 2012

KRZESŁO

Kupiłam ostatnio krzesło z antyków (70 zł). Prawda , że ładne. Wymaga trochę renowacji ale to z czasem.





 



Jutro dzień Kobiet. Życzę wam kobitki spełnienia marzeń. 

A ja czekam na wiosnę. Mam w głowie mnóstwo pomysłów.
. Zrealizowałam niektóre z nich, nie wszystkie umieściłam na blogu ahh takie małe remontowanie. W kuchni zamiast gumoleum  położyliśmy panele (widoczne na zdjęciu) zmieniliśmy meble kuchenne, dostaliśmy je od babci nie są nowe ale ładniejsze od tych co były oraz kupiliśmy nowy blat, wyrzuciliśmy stół a zamiast tego zrobiliśmy stolik z blatu no a do tego to cudne krzesło. Ponad to odświeżyłam (odmalowałam) przedpokój. Z delikatnego różu na brzoskwiniowy. Co jeszcze hmmm zdrapałam ohydną farbę w korytarzu fuj (sraczkowatą blee) - na stancji to tłumaczy wszystko hahha. Korytarz pomalowaliśmy na biało mimo, iż kupiliśmy wcześniej tapetę. Na ranie póki mi się nie znudzi ani nie wybrudzi ściana to zostanie śnieżnobiała. Pomalowałam półkę "znalezisko"(na śmieciach) na biało ale trzeba będzie ja odmalować brzydko mi wyszło... nic mi nie wyszło. Zwalam winę na farbę dziwna była stara chyba ;p 
Plus drobne dodatki: ramki , zdjęcia,lustro ,i inne dekoracje  itp
Wziełam się za także za renowacje krzesła, które dostałam od dziadka ale jest nie dokończone brakuje  mu siedziska ;p jak skończe to wrzuce zdjęcie.W sumie to jak znajdę odrobinę czasu to postaram się wrzucić zdjęcie "nowej" kuchni, przedpokoju, korytarza, krzesła i wiele innych rzeczy. 
Szycie idzie mi coraz lepiej... Uszyłam mnóstwo poszewek i aktualnie jestem w trakcie szycia poszewki na siedzisko do ogrodu.Mój chłopiec pewnego razu przyniósł mi do domu dużą paletę. Zastanawiam się tylko na jako ją pomalować ???? na biało???? do ogrodu???? nie wiem ????? hmmmm????W tym roku mam nadzieje, że weźmiemy się za nasz mały ogród. Mam już pewien plan co gdzie i jak. Mój chłopiec już zaczął robić karmnik dla ptaszków oraz budę dla Adeli. Innym razem pokarze wam zdjęcia. W planie mam mnóstwo rzeczy do zrobienia ale czasu tak mało .... studia, świetlica, dojazdy, dom itp Wracając do tematu, chciałabym zrobić stół w kafelkach takich małych gdzieś już takie widziałam zainspirowało mnie i też takie chce :) . Co jeszcze-miejsce na ognisko +  ławki dookoła, donice na kwiatki, parawan. właśnie przyszedł mi do głowy kolejny pomysł. Pochwale się wam innym razem ....
Kupiłam sobie nowe firanki z ikea, jeszcze ich nie powiesiłam czekam na dobra pogodę by umyć okna.  Nowe firanki, a w  mojej głowie całkiem nowy plan przemeblowania w salonie. Z tym poczekamy jednak do wiosny. . .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz