poniedziałek, 10 marca 2014

MOTYW DZIAŁANIA

       Moim nowym motywem pobudzającym moje działania inspiracyjne będzie nasz "nowy" dom. Jak zaraz zobaczycie zdjęcia pomyślicie, że oszalałam. Nie kochani, nie zwariowałam. W końcu zacznie się dziać. Będziecie mogli śledzić krok po kroku nasze zmagania z remontem.
To nasze wspaniałe 70 m2. Mieszkanie wymaga dużego remontu ale dla nas to żaden problem i tak bym zmieniała wszystko "po mojemu".
      Zdjęcia zrobione podczas pierwszego moje pobytu. Jeszcze z tym całym bałaganem jaki tam został. Widok nie przyjemny. Ale będzie się działo :) To będzie nasz dom marzeń.
Pierwszym naszym krokiem będzie ogarnięcie tego bałaganu i wymierzenie każdego kąta następnie sporządzimy szczegółowy plan co do podziału rozmieszczenia. Jedną ścianę zburzymy drugą postawimy .... itd

C.D.N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz