poniedziałek, 16 grudnia 2013

COSIK

Coś z niczego ..... to jest to co uwielbiam...  najbardziej odzwierciedla to nasz pokój. Rozglądając się hahah stwierdzam ,że... większość rzeczy jest zrobiona (nie kupiona). Samoroby jesteśmy. Jestem idealnym przykładem, że każdy może zrobić "cosik" nie mam jakiś specjalnych zdolności o nie nie mam tylko bujną wyobraźnię...


Wiem - pokój nie jest perfekcyjny , idealny i zachwycający... ale porównując do pierwotnego wyglądu przeżył mega rewolucję. Zmianom nie będzie końca zapewniam was. Powoli brnę by było "po mojemu"

Wracając do "coś z niczego" :
  • PUFY = opona + materiał+ zszywki / link
  • SZAFKA Z OTWARTYMI PUŁKAMI = stary segment + farby /link
  • OBRAZY = deseczka+ mulina / link 
  • SZAFA NA UBRANIA= stary segment + farby+ zawiasy
  • NAPIS NA ŚCIANIE = sklejka drewniana
  • ZASŁONY, PODUSZKI,OBRUS= materiał
Jedym słowem COSIK czyli coś z niczego :)

2 komentarze:

  1. Kwintesencja "Zrób to sam" i to z pięknym efektem!

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. w pasku odwiedzanych blogów masz mój stary adres "TheElatha". Zapraszam na nowy http://zyj-kochaj-tworz.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń