środa, 26 września 2012

LUSTRO

Kolejna rzecz z serii  "od dziadka" :) Czarne lustro pomalowałam bezpośrednio na biało  nie starałam się zedrzeć poprzedniej  farby. Gdy skończyłam malować przetarłam brzegi i tak o to wyłoniła mi się poprzednia farba. Efekt jaki uzyskałam podoba mi się. A wam??



AFTER











BEFORE

Lustro powiesiłam w bardzo małym pokoiku. Jak pewnie zauważyliście- przemalowałam ten pokoik z koloru - oliwki na kremowy. Małe pomieszczenie jednak nie przytłaczać zbyt ciemnymi kolorami. Jasny pokój wydaje się o wiele większy. 







Muszę przyznać, że uwielbiam komentarze :) niestety mam ich bardzo mało. Nie przeszkadza mi to jednak tworzyć kolejne notki. Bardziej robię bloga dla siebie, w moim zwariowanym życiu są częste zmiany, coś przemaluje, przestawię, zrobię, itp I lubię zaglądać tu i patrzeć na stare zdjęcia "jak to kiedyś wyglądało" hahah. Może właśnie dlatego nie mam wielu wielbicieli.  Będę musiała pomyśleć nie tylko o sobie ale także o czytelnikach hahaha, zaglądać częściej do innych i zapraszać do siebie. Tak w ogóle to nawet nikomu nie powiedziałam o moim sposobie na uwiecznienie moich wariacji czyli o blogu (pomijając moje chłopca ), . Miło będzie zobaczyć komentarz od przyjaciela albo od odwiedzającego czytelnika :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz