wtorek, 5 lipca 2011

Na powitanie

"Na dzień dzisiejszy charakter mojego pisma kształtuje czcionka... Treść pisma moja osobowość"

Lubie zmieniać, przestawiać, upiększać, wydziwiać, nadawać charakteru, a także na odwrót.  

Postanowiłam stworzyć bloga ... dla samej siebie, nie wiem, czy ktoś będzie go czytał czy zainteresuje kogoś... natomiast  moje zamiłowanie do rożnych dziwactw jest nieograniczone... postanowiłam stworzyć sobie coś w rodzaju pamiętnika-albumu-organizera-poradnika itp Zainspirowana życiem i pięknem jakie nas otacza.

Inspiracje czerpie od innych oraz ze zwyczajności... Czasami są to małe, nie ładne, czasami nie potrzebne drobnostki aczkolwiek spędzony przy tym czas jaki temu poświęcam daje mi dużo radości...
Liczę na drobne sugestie, szczere opinie, oraz porady.

Post wprowadzający pewnie wyprowadza z równowagi...hmmm nieokiełznana myśl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz