wtorek, 12 lutego 2013

MEBLE

    Wahałam się czy zrobić o tym post ponieważ jest nie w pełni dokończona. O czym mowa - o szafie, która została przerobiona . Liczę na jakieś podpowiedzi, dobre rady. Nie mam pomysłu jak ją wykończyć, pomalować jak tak to na jaki kolor , jaka farbą, czy może czymś obkleić ...Czekam na jakąś inspirację :)


Szafa na buty : 

AFTER

Gołym okiem widać, że wymaga dokończenia jednak pustka w mej głowie ...szukam jakiegoś inspirującego pomysłu a tu nic nie przychodzi mi do głowy. Jednak z pomysłami bywa tak, że przychodzi  znienacka w nieoczekiwanych momentach  - liczę na to. 

 BEFORE



Pamiętacie te stare segmenty... Przypominam sobie jak miałam taki w dzieciństwie. Biały z czarnymi ob-ramówkami hahah. Wspominałam wam wcześniej o nieużytkowym pomieszczeniu w wynajmowanym domku. I między innymi znajduje się tam ten o to stary segment. Który właścicielka powiedziała nam, że możemy go spalić. Długo trwało zanim cokolwiek postanowiliśmy z nim zrobić. Mój księciunio miał co do niego pewne plany. I tak o to powstała szafka na buty. Swoją drogą to nie wiem jak on to zrobił :):) Wyjmując zamykane szafki półki w pionie były gotowe jakoś przekombinował i dołączył do nich półki w poziomie i tak powstała nasza szafeczka na buty. chyba jakoś tak :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz